Een uitstapje!

Na een aantal maanden #SMC040 bij #S2MStrijpS willen wij en Gleijm & van der Waart jullie een klein uitstapje aanbieden door weer een keer een avond op locatie te doen!

Gleijm & van der Waart

De datum: 29 mei 2012

De locatie: Gleijm en van der Waart

Kanaaldijk-Zuid 3A, 5613 LE Eindhoven

Inloop: 19.00 Presentaties vanaf 19.30

 

De rest van de avond zal overigens wel gewoon zijn wat jullie van ons gewend zijn.

De eerste spreker is Joris van der Waart

Joris van de Waart is niet alleen de gastheer in het pand van het Eindhovense communicatiebureau Gleijm en van der Waart, maar gaat ons ook als spreker meer inzicht geven in de impact die een merk kan maken. Zijn onderwerp: ‘Betekenisvol positioneren… en activeren’ waarin ons meeneemt op een reis langs succesvolle merken. In zijn woorden: Een inspirerende reis langs merken die het verschil maken. Joris kreeg eerder dit jaar de zaal van SMC0495 op zijn hand als opwarmertje voor het echte werk bij SMC040!

Bij SMC0495 werd het volgende citaat van Joris genoteerd, die zowel de boodschap van zijn one-man-show weergeeft als de missie van zijn bedrijf: “Deze tijd biedt uitgesproken kansen om je merk betekenisvol te laten zijn en daarmee mensen te raken. Meer kansen dan ooit bovendien om mensen te bereiken door merk-waardig te communiceren, via een ongekend breed scala kanalen. Één op veel, één op één, over en weer, via print, het web, on the go …

Zinvolle content delen, die voor je doelgroep weer de moeite waard is om verder te delen. Zodat men je merk omarmt, niet als ‘iets’ maar als ‘iemand’. Als een persoonlijkheid, een vriend wellicht, op wie je altijd kunt rekenen, die er altijd voor je is.”

Met een tweede spreker zijn wij nog in onderhandeling.. We hopen deze zo snel mogelijk toe te kunnen voegen!

De tweede spreker is Rob Adams!

Rob is de oprichter van Six Fingers en is de continue uitdager. Er is niets wat hij liever doet dan bestaande dogma’s ‘challengen’ om zo mogelijkheden en denkkaders te verruimen. Alles wat Rob doet heeft te maken met zijn sterke geloof in het idee dat ieder probleem al is opgelost. Kortom, ga op zoek naar bestaande oplossingen in plaats van het wiel steeds opnieuw uit te vinden. Vernieuwing komt volgens hem namelijk niet voort uit creatie, maar uit combinatie.

Rob heeft veel sessies op zijn naam staan en gewerkt voor klanten in zo’n beetje alle industrieën die te bedenken zijn. En zijn creativiteit en veranderstijl ingezet op vele klantagenda’s. Daarnaast inspireert hij graag op seminars, waar hij zo’n 3 tot 4 keer per maand staat.

Tussen alle werkzaamheden door werkt hij nog aan zijn 3e boek, wat gaat over grote onbekenden die de wereld hebben veranderd.

Inschrijven:

Eventbrite - #SMC040 Mei 2013: Een uitstapje!

Deelnemers:

Please enter a valid Eventbrite "id".

Reacties gesloten.