Customer Experience

Customer Experience – #SMC040 November 2013

| Geen reacties

Customer Experience

De laatste jaren wordt er vanuit bedrijven steeds meer nadruk gelegd op de ‘Customer Experience’, of in goed Nederlands: Klantbeleving. Uit onderzoek is namelijk gebleken: Wanneer de klantbeleving goed is, zal de loyaliteit hoger worden en wordt de kans groter dat de klant jouw product of dienst ook aan zal raden aan anderen. Ondertussen weten we allemaal: Er is geen betere reclame dan mond-op-mond reclame.

Zorg als bedrijf dus dat je jezelf onderscheid van je concurrenten door de klantbeleving van jouw merk of product aan te pakken. Voor #SMC040 November 2013 hebben wij twee sprekers gevonden wie verantwoordelijk zijn voor de ‘Customer Experience’ bij grote ‘Eindhovense’ bedrijven.

Eli Lejeune

Eli Lejeune

Eli Lejeune

Eli is sinds vorig jaar onder andere verantwoordelijk voor de Customer Experience van Eindhoven Airport. Eindhoven Airport is de tweede grootste luchthaven van Nederland met zo’n 3 miljoen aankomende en vertrekkende passagiers in 2012. Eli zal vertellen hoe Eindhoven airport omgaat met de Customer Experience en hoe zij zich onderscheiden (denk hierbij onder andere aan de Social Media en de speciale Facebook parkeerplaatsen).

Patrick Lerou

Patrick Lerou

Patrick Lerou

Als verantwoordelijke voor Customer Experience en Digital Engagement is Patrick onder andere bezig met het zoeken vinden en verveelvoudingen van promotors van het merk Philips. De onthulling van het nieuwe logo, de 100 jaar PSV actie, maar ook het nieuwe Philips Museum in Eindhoven kunnen hier aan bijdragen.

Datum: 27 november

19.00 Inloop met een kop koffie
19.30 Spreker 1: Eli Lejeune

20.30 Zeepkist Pitches.
90 seconden pitches op onze zeepkist. Wil je ook een pitch doen? Geef je dan op: http://www.smc040.nl/pitch

20.40 Spreker 2: Patrick Lerou

21.40 Borrel & Netwerken
Deelname is zoals altijd gratis. De locatie is wederom Seats2Meet op Strijp-S.

Inschrijven:

Deelnemers:

Please enter a valid Eventbrite "id".

Geef een reactie

Verplichte velden zijn aangegeven met een *.